Merkataritza-ikerkuntzari sarrera

Egileak

Virginia Rincón Diez, UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Finantza Ekonomia II saileko irakaslea.

Jon Charterina Abando, UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Finantza Ekonomia II saileko irakaslea.

Koordinatzailea: Virginia Rincón Diez

Helburuak

Lan honen helburua da transmititzea zer erabilgarritasun duen  merkataritza-ikerkuntzak marketin-erabakiak hartzen laguntzeko. Merkataritza-ikerkuntza baten etapak planteatzen ditu, eta informazioa biltzeko iturri eta metodoen ikuspegi zabala eskaintzen du, marketineko profesionalen jardueran tresna horiek duten garrantzia adieraziz. Ikasmaterial honek Marketineko Graduko Merkataritza Ikerkuntza: Sarrera irakasgaian lantzen diren eduki teorikoak jasotzen ditu.

Norentzat

Material hau Euskal Herriko Unibertsitateko Marketineko Graduko hirugarren mailako ikasleei zuzenduta dago, Merkataritza Ikerkuntza: Sarrera nahitaezko irakasgaian erabiltzeko. Marketineko Graduko Merkataritza Ikerkuntza Aplikazioak nahitaezko irakasgaiko ikasleentzat ere baliagarria izan daiteke.

Edukia

1. Merkataritza-ikerkuntzaren kontzeptua eta diseinua
2. Merkataritza-ikerkuntza egiteko informazio-iturria
3. Informazioa biltzeko teknika kualitatiboak
4. Informazioa biltzeko teknika kuantitatiboak
5. Galde sorten diseinua
6. Laginketa-teknikak

Urtea

2017

Gaia

Marketina

ISBN

Deskargatu

OHARRA: dokumentu guztiak PDF formatuan. PDF irakurgailu bat beharko duzu dokumentuak ikusteko.