Salmenta-zuzendaritza eta merkataritza-negoziazioa

Egileak

Goizalde Hernando Saratxaga, UPv/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Finantza Ekonomia II saileko irakaslea.

Virginia Rincón Diez, UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Finantza Ekonomia II saileko irakaslea.

Koordinatzailea: Goizalde Hernando Saratxaga

Helburuak

Ikasmaterial honek Marketineko Graduko Salmenta Zuzendaritza eta Merkataritza Negoziazioa irakasgaian lantzen diren eduki teorikoak jorratzen ditu. Irakasgaiaren helburu nagusia ikasleak erakunde bateko salmenta saila zuzentzeko beharrezkoak dituen ezagutzak eskuratzea da. Horretarako, salmenta zuzendaritzaren eragile nagusiak eta salmenta-prozesuan parte hartzen duten aldagai garrantzitsuenak aztertzen dira.

Norentzat

Material hau Euskal Herriko Unibertsitateko Marketineko Graduko laugarren mailako ikasleei zuzenduta dago, Salmenta Zuzendaritza eta Merkataritza Negoziazioa
nahitaezko irakasgaian erabiltzeko.

Edukia

I. ATALA: Salmenta-zuzendaritza

  • 1. Salmenta-indarra
  • 2. Salmenta-indarren egitura eta antolakuntza
  • 3. Salmenta-indarren esleipena eta tamainaren zehazpena
  • 4. Salmenta-inarren ordainketa
  • 5. Salmenta-indarren errekrutatzea eta hautatzea
  • 6. Salmenta-indarren heziketa
  • 7. Salmenta-indarren motibazioa
  • 8. Salmenta-indarren ebaluazioa eta kontrola

II. ATALA: Merkataritza-negoziazioa

  • 9. Merkataritza
  • 10. Merkataritza-negoziazioren prozesua
  • 11. Spin teknika

Urtea

2017

Gaia

Marketina

ISBN

Deskargatu

OHARRA: dokumentu guztiak PDF formatuan. PDF irakurgailu bat beharko duzu dokumentuak ikusteko.