Salmenta-zuzendaritza eta merkataritza-negoziazioa

Goizalde Hernando Saratxaga, UPv/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Finantza Ekonomia II saileko irakaslea.

Virginia Rincón Diez, UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Finantza Ekonomia II saileko irakaslea.

Koordinatzailea: Goizalde Hernando Saratxaga

Ikasmaterial honek Marketineko Graduko Salmenta Zuzendaritza eta Merkataritza Negoziazioa irakasgaian lantzen diren eduki teorikoak jorratzen ditu. Irakasgaiaren helburu nagusia ikasleak erakunde bateko salmenta saila zuzentzeko beharrezkoak dituen ezagutzak eskuratzea da. Horretarako, salmenta zuzendaritzaren eragile nagusiak eta salmenta-prozesuan parte hartzen duten aldagai garrantzitsuenak aztertzen dira.

Material hau Euskal Herriko Unibertsitateko Marketineko Graduko laugarren mailako ikasleei zuzenduta dago, Salmenta Zuzendaritza eta Merkataritza Negoziazioa
nahitaezko irakasgaian erabiltzeko.

I. ATALA: Salmenta-zuzendaritza