Komunitateko gizarte langintzaren oinarri teorikoak

Ainhoa Berasaluze Correa, Gizarte Langintzan doktore, EHUko Soziologia Saileko kide eta EHUko Gizarte Langintzako Unibertsitate Eskolako irakasle da. Helbidea: ainhoa.berasaluze@ehu.es / Telefonoa: 945 013312

Irantzu Mendia Azkue, EHUko Soziologia Saileko kide eta EHUko Gizarte Langintzako Unibertsitate Eskolako irakasle da. Helbidea: irantzu.mendia@ehu.es / Telefonoa: 945 013361

Edurne Aranguren Vigo, EHUko Soziologia Saileko kide eta EHUko Gizarte Langintzako Unibertsitate Eskolako irakasle da. Helbidea: edurne.aranguren@ehu.es / Telefonoa: 945 014281

Komunitateko gizarte-langintzaren oinarrizko kontzeptu eta irizpide teoriko nagusiei buruzko informazioa ematea da lan honen helburu nagusia.

Idazlana pentsatua dago Gizarte Langintzako hirugarren ikasturteko ikasleentzat. Idazlan hau izango litzateke, hain zuzen ere, gizarte-langintzako komunitate mailako esku-hartzearen oinarri teorikoak ezagutzeko aukera.

Liburu honek bost gai ditu. Lehenengoan komunitatearen esanahia eta komunitateko gizarte-langintzaren karakterizazioa eta xedea jorratzen dira, honen bidez hasierako oinarriak ezartzeko. Bigarren gaian komunitateko gizarte-langintzaren bilakaera historikoari arreta jartzen zaio, aintzindiariak izan diren ekarpen praktiko zein teorikoak aipatuz. Hirugarren gaia esku-hartze maila honetan funtsezkoak diren eredu teorikoak lantzen dira, horien inguruan egin diren sailkapen edo tipologia garrantzitsuenak azpimarratuz. Azkenik, bostgarren gaian komunitateko gizarte-langintzaren egungo erronkei buruzko hausnarketari ekiten zaio.

Gizarte-langintza

978-84-694-4065-0