Eskola - gaitasunak eta euskal curriculuma lehen hezkuntza graduan. Proiektuen bidezko metodologia
Egileak
Paloma Rodriguez-Miñambres, Alfredo López de Sosoaga López de Robles, Ana Isabel Ugalde Gorostiza eta Arantza Rico Martínez
Parte-hartzaileak: Elena Agirre Basurko, Alvaro Anton Baranda, Javier Ignacio Arnal Gil, Maria Asunción Beitia Gómez de Segura, Alfredo López de Sosoaga López de Robles, Arantza Rico Martínez, Paloma Rodriguez-Miñambres, Aritz Ruiz González, Ana Isabel Ugalde Gorostiza (Hezkuntza eta Kirol Fakultateko irakasleak).
Helburuak
Irakaslegaiei Lehen Hezkuntzako Graduko 3. mailan garatzen den diziplinarteko K5 lanaren gaineko orientabideak eskaintzea da ikasmaterial honen helburua. Horrekin batera, halaber azaltzen da haien txosten idatzirako proiektuen bidezko metodologiari buruzko oinarri teoriko eguneratua, eta hausnarketa kritikoak plazaratzen dira; hori guztia erabilgarri suerta daiteke ikasgelan eztabaidak eta bestelako dinamikak bideratzeko.
Norentzat
Eskuliburu hau Euskal Herriko Unibertsitateko Lehen Hezkuntzako Graduko 3. mailako ikasle eta irakasleei zuzenduta dago, 3. mailako diziplinarteko K5 modulu-lanean erabilia izateko.
Edukia
1. Sarrera
2. UPV/EHUko graduak eta haien akreditazioa
3. UPV/EHUko ikasketa kooperatibo eta dinamikoaren eredua (IKD)
4. Hezkuntza eta Kirol Fakultateko hezkuntza-graduak: irakasle-ikasketen atala
5. Proiektuen bidezko metodologia: oinarri teorikoa
6. Hezkuntza eta Kirol Fakultateko esperientzia: K5 modulua
7. Ondorioak
8. Bibliografia
Urtea
Gaia
ISBN
Deskargatu
OHARRA: dokumentu guztiak PDF formatuan. PDF irakurgailu bat beharko duzu dokumentuak ikusteko.