Eskola - gaitasunak eta euskal curriculuma lehen hezkuntza graduan. Proiektuen bidezko metodologia

Paloma Rodriguez-Miñambres, Alfredo López de Sosoaga López de Robles, Ana Isabel Ugalde Gorostiza eta Arantza Rico Martínez

Parte-hartzaileak: Elena Agirre Basurko, Alvaro Anton Baranda, Javier Ignacio Arnal Gil, Maria Asunción Beitia Gómez de Segura, Alfredo López de Sosoaga López de Robles, Arantza Rico Martínez, Paloma Rodriguez-Miñambres, Aritz Ruiz González, Ana Isabel Ugalde Gorostiza (Hezkuntza eta Kirol Fakultateko irakasleak).

Irakaslegaiei Lehen Hezkuntzako Graduko 3. mailan garatzen den diziplinarteko K5 lanaren gaineko orientabideak eskaintzea da ikasmaterial honen helburua. Horrekin batera, halaber  azaltzen da haien txosten idatzirako proiektuen bidezko metodologiari buruzko oinarri teoriko eguneratua, eta hausnarketa kritikoak plazaratzen dira; hori guztia erabilgarri suerta daiteke ikasgelan eztabaidak eta bestelako dinamikak bideratzeko.

Eskuliburu hau Euskal Herriko Unibertsitateko Lehen Hezkuntzako Graduko 3. mailako ikasle eta irakasleei zuzenduta dago, 3. mailako diziplinarteko K5 modulu-lanean erabilia izateko.

1. Sarrera
2. UPV/EHUko graduak eta haien akreditazioa
3. UPV/EHUko ikasketa kooperatibo eta dinamikoaren eredua (IKD)
4. Hezkuntza eta Kirol Fakultateko hezkuntza-graduak: irakasle-ikasketen atala