Haur eta Lehen Hezkuntzan informazioa biltzeko tresnak

Egileak

  • Iratxe Antonio-Agirre (Hezkuntza eta Kirol Fakultatea).
  • Lorea Azpiazu (Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea).
  • Eider Goñi  (Hezkuntza eta Kirol Fakultatea).

Helburuak

Berebiziko garrantzia du irakasle-zereginari dagozkion rol ebaluatzaileetan eta sortzaileetan Haur eta Lehen Hezkuntzako Graduetako ikasleak trebatzea. Horretarako, ezinbestekoa da informazioa biltzeko tresnak ezagutzea eta horiek erabiltzen jakitea, hezkuntza-testuingurua ezagutzeko aukera ematen dutelako, baita hezkuntza-egoerei erantzuteko diseinatutako proposamen didaktikoen abiapuntua eta jomuga balioesteko ere. Gauzak horrela, ikasleen etorkizuneko hezkuntza-jardunera bideratuta egonik, ikasmaterial honek ikuspegi praktikoa eta funtzionala du.

Horregatik guztiagatik, ikasmaterial honen helburu nagusia da Haur eta Lehen Hezkuntzako Graduetako ikasleei informazioa biltzeko tresna nagusiak ezagutaraztea eta horien erabileran trebatzea.

Norentzat

Haur eta Lehen Hezkuntzako Graduetako ikasleei zuzendutako ikasmateriala da. Bereziki Hezkuntzaren Psikologia eta Haurtzaroaren Psikologia irakasgaietan, eta Gradu Amaierako Lanean jarduten dutenek izango dute erabilgarri.

Edukia

Sei atal nagusitan banatu dugu ikasmateriala:

  1. Sarrera.
  2. Behaketa-tresnak.
  3. Elkarrizketa.
  4. Soziograma.
  5. Talde-teknikak: eztabaida-taldea eta talde fokalak.
  6. Inkesta eta galdetegia.

Urtea

2024

Gaia

Haur hezkuntza eta lehen hezkuntza

ISBN

Deskargatu

OHARRA: dokumentu guztiak PDF formatuan. PDF irakurgailu bat beharko duzu dokumentuak ikusteko.