Programazioaren oinarriak: C-ko eta Java-ko praktikak

Nekane Bilbao, Bilboko Ingeniaritza Goi Eskola Teknikoko Irakaslea Saila. Elektronika eta Telekomunikazioak Helbide elektronikoa: nekane.bilbao@ehu.es Telefonoa: 946017302

Cristina Perfecto, Bilboko Ingeniaritza Goi Eskola Teknikoko Irakaslea Saila. Elektronika eta Telekomunikazioak Helbide elektronikoa: cristina.perfecto@ehu.es Telefonoa: 946014207

Gaizka Abaroa, Bilboko Ingeniaritza Goi Eskola Teknikoko Irakaslea Saila. Elektronika eta Telekomunikazioak Helbide elektronikoa: gaizka.abaroa@ehu.es

Ikasmaterial honen helburu nagusia ikasleek C-ko eta Java-ko klase teorikoetan lantzen dituzten ezagutzak sendotzea da.

Programazioari buruzko lehen ezagutzak sendotu nahi dituen edozein ikasleei zuzenduta, baina bereziki telekomunikazio ikasketak egiten ari diren ikasleei.

Liburu hau atal nagusi bitaz osatuta dago:

C programazio lengoaiari zuzendurik dago lehen atala, teoriako oinarrizko kontzeptuak erabiliz programa erraz eta labur batetik abiaturik, kode zailago bateraino iristeko aukera emango duten praktikez osaturik dago.

Bigarrena, Java programazio lengoaiari zuzenduta dago, lehen atalaren egitura bardina jarraituaz.

Ingeniaritza

978-84-694-1991-5