Termika arloan jarduteko oinarrizko kontzeptu eta definizioak

Iñaki Gomez Arriaran, Euskal Herriko Unibertsitateko Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako irakasle titularra.

José Lorenzo Gutiérrez de Rozas Salteráin, Euskal Herriko Unibertsitateko Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako irakasle titular ohia.

Moises Odriozola Maritorena, Euskal Herriko Unibertsitateko Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako irakasle atxikia.

Irakurgai honen helburua Termika arloan beharrezkoak diren oinarrizko kontzeptu eta definizioak biltzea da, zehazki Termodinamikaren inguruan sakondu ahal izateko beharrezkoak diren edukiak aurkituko ditu irakurleak. Bereziki erabilgarria izango da Ingeniaritza ikasketak osatzen ari diren ikasleentzako, zehazki Ingeniaritza Termikoa irakasgaikoentzako. Ordu presentzialetan nahiz ez-presentzialetan erabiltzeko egokia da materiala, baita ere praktika orduetan burutu beharreko jardueretan  aguntza-baliabide gisa erabiltzeko.

Irakurgai hau Euskal Herriko Unibertsitateko Ingeniaritza curriculum ezberdinetako ikasleei zuzenduta dago.

• Sarrera
  • Energia
  • Lana
  • Sistema