Adimen Emozionala Eskolan: Gaitasun sozialak jolasaren bitartez barneratuz

Egileak

Naiara Ozamiz Etxebarria, UPV/EHUko Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko Neurozientziak saileko Psikiatria irakasgaiaren irakaslea.

Helburuak

Eskolan adimen emozionalari gero eta garrantzi handiagoa ematen bazaio ere, oraindik lan asko dago egiteko. Haurtzarotik umeak emozioen garrantziaz kontzientziatzen baditugu eta horiek ondo maneiatzen irakasten badiegu, etorkizunean zailtasun emozional gutxiago izango dituzte. Heziketa emozionala onuragarria da haien bizitza pertsonalerako zein profesionalerako. Heziketa honetarako esku-hartzeak, gizartearen osasun mentalean eraginkortasuna izan dezaten, familian, eskolan eta gizartean egin behar dira. Lan honetan adimen emozionalari buruzko oinarriak azaltzen dira; horien garrantzia azpimarratzen da, eta eskolan egin daitezkeen hainbat ariketa proposatzen dira.

Norentzat

Eskuliburu hau Euskal Herriko Unibertsitateko honako irakasgai hauetan da baliagarria:

  • Medikuntzako Gradua: Psikologia medikua, Etika eta Komunikazioa.
  • Psikologia Gradua: Eboluzioa eta jokabidea, Garapenaren Psikologia, Emozioa eta Gaitasun Sozioemozionalak, Hezkuntzaren Psikologia eta Garapen Psikologikoaren Sustapena.
  • Haur Hezkuntzako Gradua: Hezkuntzaren psikologia, Haurtzaroaren psikologia.
  • Lehen Hezkuntzako Gradua: Garapenaren Psikologia Eskola Adinean, Hezkuntzaren psikologia.

Edukia

1. LABURPENA
2. SARRERA
3. ADIMEN EMOZIONALA
4. ADIMEN EMOZIONALAREN GAITASUN-ESPARRUAK
4.1. Norberaren emozioak eta horien adierazpenaren kontzientzia
4.2. Autoerregulazioa
4.3. Baikortasuna eta motibazioa
4.4. Enpatia eta besteenganako konfiantza
4.5. Jendetasuna
5. ARIKETAK
6. ESKER ONAK
7. BIBLIOGRAFIA

Urtea

2017

Gaia

Psikologia

ISBN

Deskargatu

OHARRA: dokumentu guztiak PDF formatuan. PDF irakurgailu bat beharko duzu dokumentuak ikusteko.