Arrazoibide matematikoa eta frogagintza: alderdi teorikoak eta didaktikoak
Egileak
Joxemari Sarasua Matematikan lizentziatua eta Matematikaren Didaktikan doktorea da. Matematikaren eta Zientzia Esperimentalen Didaktikarako Saileko irakaslea da, eta Gasteizko Irakasleen Unibertsitate Eskolan ematen ditu eskolak. joxemari.sarasua@ehu.es
Josu Gotzon Ruiz de Gauna Matematikan lizentziatua eta Matematikaren Didaktikan doktorea da. Matematikaren eta Zientzia Esperimentalen Didaktikarako Saileko irakaslea da, eta Leioako Irakasleen Unibertsitate Eskolan ematen ditu eskolak. josu.ruizdegauna@ehu.es
Jesús Miguel García Iturrioz Matematikan lizentziatua da. Matematikaren eta Zientzia Esperimentalen Didaktikarako Saileko irakaslea da, eta Leioako Irakasleen Unibertsitate Eskolan ematen ditu eskolak. jesusmiguel.garcia@ehu.es
Helburuak
Matematika irakaslegaiek arrazoibide matematikoa modu oinarrizko batean zertan den ezagutzea eta horien inguruko ikaskuntza eta irakaskuntza prozesu oinarrizkoen berri jakitea.
Norentzat
Bereziki Lehen zein Bigarren Hezkuntzako irakaslegaientzat.
Edukia
Lau atal nagusi daude:
- Arrazoibide matematikoa: ezaugarri berezkoak eta bereizgarriak
- Matematika frogabideak: osagaiak eta frogatzeko metodoak
- Froga motak eta horien eginkizun didaktikoak
- Zorroztasun-mailak eta sineste-mailak matematika ikasgelan
Urtea
Gaia
ISBN
Deskargatu
OHARRA: dokumentu guztiak PDF formatuan. PDF irakurgailu bat beharko duzu dokumentuak ikusteko.
Arrazoibide matematikoa eta frogagintza
pdf, 1 MB