Adimen urritasuna eta autismoa haur hezkuntzako gelan: aniztasunetik aberastasunera

Egileak

Marta Sarasa Maia. Donostiako Irakasleen Unibertsitate eskolako irakaslea. Saila: Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia. Helbide elektronikoa: marta.sarasamaia@ehu.es. Telefonoa: 943 017031

Leire Darretxe Urrutxi. Leioako Irakasleen Unibertsitate eskolako irakaslea. Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza. Helbide elektronikoa: leire.darreche@ehu.es Telefonoa: 94 601 45 77

Zuriñe Gaintza Jauregi. Leioako Irakasleen Unibertsitate eskolako irakaslea. Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza. Helbide elektronikoa: zuri.gaintza@ehu.es Telefonoa: 94 601 45 77

Helburuak

Eskola Inklusiboaren ildotik, ikasmaterial honen helbururik nagusiena hurrengoa da. Alde batetik, adimen-desgaitasuna edo autismoa duten pertsonekiko eta haien familiarekiko jarrera positiboa sustatzea, hau da, haiekiko interesa sustatzea eta sentsibilizatzea, aurre iritziak alde batera utzita. Honekin batera, eskolak ikasle guztien heziketa prozesua aurrera eramateko dituen zailtasunetaz eta erronkaz ere hausnartzea dugu helburu.

Norentzat

Magisteritza ikasketak egiten ari diren ikasleei bereziki dago zuzenduta, hala ere baliagarria izan daiteke ere irakasleak direnentzat eta adimen-urritasuna eta autismoaren espektroaren nahasteei buruz gehiago jakin nahi dutenentzat.

Edukia

Liburu honek bost atal nagusi ditu. Lehenengoan adimen-desgaitasuna zertan datza azaltzen da. Bigarrenean, autismoaren espektroaren nahasteak azaltzen dira. Hirugarren atalean, behaketa bat nola egiteko ideiak ematen dira. Laugarrenean, gela antolatzeko ideia garrantzitsu batzuk proposatzen dira. Bosgarrenean, familiaren eta eskolaren arteko harremanei buruzko hausnarketa egiten da.

Urtea

2012

Gaia

Psikologia

ISBN

ISBN: 978-84-9860-600-3

Deskargatu

OHARRA: dokumentu guztiak PDF formatuan. PDF irakurgailu bat beharko duzu dokumentuak ikusteko.